31-May-2022

Mobil proqram tərtibatçıları əziyyət çəkir
"Bu, çox gərgindir. Qəbul üçün maneələr və buna görə də pul qazanmaq üçün maneələr çox yüksəkdir. İnternetdə daha asandır."
Mənim dostum bunu şirkətin niyə yerli proqramlar istehsal etməyi dayandırdığını izah edən zaman mənə söylədi. İnternetdə biznes qurmaq daha asandır. Necə ola bilər? Veb brauzer əsaslı proqramların ekosistemi 20 ildən çoxdur ki, mövcud olsa da, ərizələrin ekosistemi yalnız 6 ildir var. Bir şey əmin üçün deyilə bilər: bu, veb saytların tətbiqlərdən daha az olmasıdır.
 Sonra fikrim bu “doyumluluq” anlayışı ətrafında dolaşdı. Hər kəs orta məktəb kimyasını xatırlayırsa, doyma məhlulunun  artıq yeni bir birləşməni qəbul edə bilməyəcəyi bir vəziyyətdir. Məsələn, məhlul doyana qədər suda duzu qarışdırmağa davam edə bilərsiniz, bu zaman hər hansı yeni əlavə edilmiş duz nə qədər qarışdırsanız da, dibinə çökəcək. Bir anda suda kifayət qədər duz var idi.
Mobil internet hələ də daha çox veb-saytı qəbul edə bildiyi halda, mobil proqramlar nəyə görə tətbiqlərlə zəngindir? İndi bir şey edə bilərikmi?
Mobil proqram ekosistemi nə qədər pisdir?
Filialda şirkətlərin böyüməsinə və yenidən məşğul olmasına kömək etmək üçün proqram tərtibatçıları üçün dərin əlaqələndirici standart yaratdıq. Gündə yarım milyard insan Filial şəbəkəsindəki minlərlə tətbiq vasitəsilə proqramlara daxil olur. Problemi birinci tərəfdən görürük.
Mən iOS App Store-da ən yaxşı 1000 qeyri-oyun başlığı üçün nisbi trafikin paylanmasına (nisbi ümumi reytinqlə ölçülür) nəzər saldım və nəticələr heyrətləndiricidir. Sadəcə bu qrafikə baxın:
Gördüyünüz kimi, ən çox istifadə olunan 10-cu proqrama (Skype) yaxınlaşsanız belə, ən populyar tətbiqin (Facebook) gördüyü trafikin yalnız bir hissəsi olacaq. 1000-ci tətbiqə (Pixable) yaxınlaşdığınız zaman ilk tətbiqin ümumi qəbulunun yalnız 0,2%-ni əldə edirsiniz.
İndi bir addım geri atın. Son dörd həftə ərzində təkcə iOS App Store-a 45 000 yeni proqram təqdim edilib. Hər kəsin ilk 1000-ə düşmə şansı əslində 0% təşkil edir və belə olsa belə, uğurlu biznes qurmaq üçün heç bir trafik görməyəcəklər.
Monetizasiya daha da pisdir, çünki bu proqramların əksəriyyəti icarə haqqını ödəməyi və işləməyə davam etməyi planlaşdırır. Activate tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, bütün proqramların 0,005%-dən azını təşkil edən 20 ən yaxşı proqram nəşriyyatçısı bütün proqramlar mağazası gəlirlərinin 60%-ni qazanır. 
Bu cür riyazi əlaqələr güc qanunları adlanır və çox vaxt 80/20 qaydasının arxasındakı fenomeni izah etmək üçün istifadə olunur (dəyərin 80 faizi paylanmanın 20 faizində cəmləşmişdir). Daha ümumi olaraq, güc qanunu dəyərin niyə ekosistemin kiçik bir hissəsində cəmləşdiyini izah edir.
Tətbiq ekosistemində tətbiqin qəbulu və monetizasiyanın bir neçə ən yaxşı proqrama kəskin şəkildə əyildiyi son dərəcə ciddi güc qanunu var. 80/20-dən çox uzaqdır. Əslində, dəyərin 99% -i ilk 0,01% -də görünür. Gəlin bunu 99/0.01 tətbiq mağazası qaydası adlandıraq.
Bu, 2008-ci ildə 1000 tətbiqə çatdığımız zaman App Store-un doyduğunu göstərir.
Kök səbəb: Mənimsəmək maneəsi çox yüksəkdir
Tətbiq ekosistemində güc qanunu niyə bu qədər sərtdir? Mənimsəmək necə mərkəzləşə bilər? Tipik bir mobil istehlakçı tətbiqinin qəbulu qərar dövrünü nəzərdən keçirək.
Kəşf kəşf edilənə üstünlük verir
Əvvəlcə istifadəçi potensial yeni proqram kəşf etməlidir. Bu, tərtibatçıların qarşılaşdığı ən çətin problemdir. Bu gün açılacaq iki portal var: 1. Facebook-un üstünlük təşkil etdiyi ödənişli tanıtım. 2. Proqramın özü mağazadır. Ən böyük problem odur ki, bu iki təşviq forması yalnız əvvəllər aşkar edilmiş proqramlar üçün işləyir.
Aktiv quraşdırmanın dəyərinin son bir neçə ay ərzində 4,14 dollara qədər artdığını nəzərə alsaq, əksər proqramlar üçün ödənişli təşviqat tamamilə qəbuledilməzdir. Tətbiq ekosistemində bu cür müştəri əldə etmə xərclərini dəstəkləyə biləcək biznes modellərinin sayına arxalana bilərəm. Bu o deməkdir ki, yaxşı ödənişli ekosistemin yalnız çox kiçik bir hissəsi proqram reklamlarından istifadə edə bilər. Çoxları üçün bu, qadağan olunmuş kanaldır.
Kəşfin kəşfə kömək etməsinin ikinci yolu proqram mağazalarının strukturu və yeridir. Əgər axtardığınız proqramın adını bilmirsinizsə, axtarış funksiyası yalnız iki yolla mövcud deyil: 1. Əsas səhifə funksiyası və 2. Ən yüksək reytinq siyahıları. Əsas səhifə xüsusiyyəti Apple və ya Google və ya olduqca yaxşı brendlə əlaqəli seçilmiş bir neçə şəxs üçün qorunur, lakin hər kəs üçün məhdudiyyətsizdir.
Ən yaxşı qrafiklər güc qanununun ən böyük sürücüsüdür, çünki onlar özlərini gücləndirirlər. Ümumilikdə və ya kateqoriyanızda ən yaxşı altı tətbiqi vurduqdan sonra proqram ekosistemindəki yeriniz əbədi olaraq möhkəmlənir. Populyar qrafiklər yeni istifadəçilərin axınını artırmağa davam edir, çünki onlar istifadəçilərin sizi irəli aparacaq yeni proqramlar tapması üçün əsas kanaldır. Bununla belə, gördüyünüz kimi, ilk altılığın dördü artıq ev adlarıdır, digər ikisi isə oyundur. Bu siyahını pozmaq asan deyil.
Ən təcrübəli mobil marketoloqlar üçün (əsasən oyun sahəsində) bu, "qrafika" adlanan şeyə gətirib çıxardı. Qısa müddət ərzində xaricdən on minlərlə saxta yükləmə satın aldığınız zaman proqramınızı kateqoriya cədvəlində daha yüksək yer tutmağa çalışırsınız. Ekranın yuxarı hissəsində saxta quraşdırmaları istisna edə bilərsiniz, çünki tətbiqiniz indi ən çox sevilənlər arasında daimi olaraq sabitlənəcək. Bu, xoşa gəlməyən proqramdır, lakin bu gün o, sadəcə sizə proqram kəşf mexanikasının necə işlədiyini göstərir.
"Xeyr" demək üçün bir çox səbəb var
Proqram aşkar edildikdən sonra, onun həyata keçirilməsinə mane olan digər qüvvələr də var. Bunlar əsasən proqramın quraşdırılması və konfiqurasiyası üçün tələb olunan prosesə aiddir.
Tətbiq mağazası səhifəsinə baxış olduqca məhduddur və yalnız tətbiqi qəbul etmək üçün dönüşümü kəskin şəkildə azaltmağa xidmət edir. Səhifənin yuxarısında mərkəzdə istifadəçi reytinqləri var. Əhəmiyyətli investisiya və təkmilləşdirmə olmadan, yalnız pis təcrübələri olan insanlar əksər tətbiqləri sınaqdan keçirmək və qiymətləndirmək üçün kifayət qədər enerjiyə sahib olacaqlar. Bu o deməkdir ki, rəylərinizi aktiv şəkildə idarə etmirsinizsə, orta hesabla 2-3 ulduz alacağınızı gözləyə bilərsiniz. Heç bir şey insanları aşağı reytinq kimi tətbiqinizdən uzaqlaşdırmır.
İkincisi, 4 ulduzlu reytinq almaq üçün əlinizdən gələni etdiyinizi fərz etsək, indi kimisə onu yükləməyə inandırmaq üçün başlıq, ekran görüntüləri və təsvirdən istifadə etməlisiniz. Dinamik olmadığı üçün bütün auditoriyalar üçün edə biləcəyiniz ən cəlbedici səhifəni tərtib etməlisiniz. Bu, insanların yalnız istifadəçinin diqqətini cəlb etmək üçün bütün baş hərflərdən, vurğulardan və digər elementlərdən istifadə etməsinə səbəb oldu.
Sahə çox bahadır
Tətbiqin qəbul edilib-edilməyəcəyinə qərar verən son amil istifadəçinin proqrama qiymətli disk sahəsi ayırmağa hazır olmasıdır. Bütün telefonlarda həmişə disk sahəsi tükənir. İstər fotoşəkillər, istərsə də diskdə çox yer tutan proqramlar olsun, heç kim bununla kifayətlənmir.
Daha da pisi odur ki, telefon istehsalçıları telefon yaddaşı üçün əlavə ödəniş edə biləcəklərinə qərar veriblər. Sərt vəziyyətdə olan disklər kompüter bazarı üçün terabaytlara çatmaq üçün ölçüdə qaldı.iPhone-un əsas modeli illərdir 16 giqabayt idi. Sonra Apple daha çox disk sahəsi üçün ödəniş etməklə inanılmaz gəlir əldə edir. Məsələn, siz iPhone-un yerini 64 giqabayta çatdırmaq üçün hər giqabayt üçün ~2 dollar ödəyəcəksiniz, halbuki SSD ölkəsində bir gigabayt üçün cari bazar qiyməti ~0,40 dollardır.
Belə məhdud yerlə istifadəçi şəxsi foto kolleksiyasını telefonunda yeni proqramı qəbul etməklə müqayisə edir.
Ərizə Qəbulu Qanununun pozulması
Bu vəziyyətdə olan ekosistemlə biz xeyli sayda tərtibatçının daha yeni sahələr axtarmaq üçün proqram dünyasını tərk etdiyini görəcəyik. Bunu necə həll etmək olar?
Parçalanma vasitəsilə ən yaxşı kəşf
Həll edilməli olan ilk problem kəşfdir.
Mən tövsiyə edirəm ki, ən yaxşı proqram mağazası qrafikləri, yazıların yaşa görə pisləşdiyi Hacker News və ya Reddit-ə bənzər alqoritmlərdən istifadə etsin. Proqram yeniləndikdə onun yaşı da yenilənəcək. Mənimsəmə hərəkətlərinin sayı daha sonra onun dərəcəsini müəyyən edəcək. Zaman keçdikcə, mənimsəmək fəaliyyəti yavaşladıqda və tətbiq köhnəldikdə proqram qrafiklərdən düşdü.
Bu, nisbətən az qəbul edilmiş tətbiqlərə yuxarıdakı daha çox yüklənmiş tətbiqləri əvəz etməyə imkan verəcək və onu qəbul edib etməmək barədə qərar verə biləcək yeni istifadəçilər qrupuna buraxacaq. Sonra biz yüksək səviyyəli yeni proqramların davamlı axınına sahib olacağıq və bu, tətbiqin qəbulu partlayışı ilə nəticələnəcək ki, əks halda heç vaxt şansı olmayacaq.
Tətbiq Keşləmə və Keş Təmizləmə
Həll edilməli olan ikinci məsələ girişdir.
Tətbiqlərin sayı artdıqca onların imkanları əmtəəyə çevrildi. İstifadəçi üçün tətbiqin faktiki məzmunu onu təmin edən paketləyicidən daha vacibdir. İstifadəçi davam etməzdən əvvəl proqramdan hər video üçün yalnız bir dəfə istifadə edə bilər. Bizə tətbiqlər arasında hamar keçidləri asanlaşdıracaq və tətbiqin qəbulunu blokdan çıxaracaq yeni yerli tətbiqə giriş metoduna ehtiyacımız var.
Şəbəkə analogiyasına qayıdaq. Məzmun uzun müddətdir ki, İnternetdə kommersiyalaşdırılıb, lakin bu məzmuna daxil olmaq üsulu tamamilə qüsursuzdur. Bir istifadəçi gündə 30-40 fərqli veb səhifəyə baş çəkə bilər, hər birinə bir keçidə klikləməklə bir saniyədən az vaxt ərzində daxil olmaq mümkündür. Yeni veb tətbiqinin quraşdırılması sadədir və sistemin müvəqqəti girişi və tədqiqi üçün nəzərdə tutulub.
Əgər Android və iOS yerli tətbiqlərə daxil olmaq üçün brauzerə bənzər mexanizmdən istifadə etsəydi? İstifadəçi proqrama daxil olmaq üçün "məqsədi"ni ifadə edən kimi o, proqram mağazası səhifəsindən tamamilə yan keçməklə yükləndi və dərhal açıldı. Tətbiq bir neçə gündən artıq istifadə olunmursa, əməliyyat sistemi yeni proqramlar üçün yer açmaq üçün endirilmiş proqramla əlaqəli bütün faylları təmizləyə bilər.
“Məqsəd” bir çox tərif tələb edən sözdür. Məsələn, istifadəçi Twitter-dən yalnız proqramlar təklif edən şirkətə keçidə klik edərsə, mövcud vəziyyət odur ki, link proqramlar mağazasında düzgün səhifəyə yönləndiriləcək. Texniki cəhətdən mümkünsə, keçidə klikləmək niyyətin ifadəsidir və proqram ilk klikdən bir neçə saniyə sonra məzmunu tətbiqin öz interfeysində göstərərək avtomatik yükləməyə başlamalıdır.
Tətbiq yükləmələri brauzerdən icazə verilən domenlərdən başlana bilər. Keyfiyyəti təmin edən və fırıldaqçıların qarşısını alan yeni tətbiqi yerləşdirərkən bu, təsdiq prosesinin bir hissəsi ola bilər. İstifadəçi səlahiyyətli domendəki keçidi kliklədikdə, yerli proqram yükləyənə və məzmunu göstərənə qədər yükləmənin gedişatını göstərən tam ekranlı konteyner göstərilir. Bu, internetin ilk günlərində flash əsaslı proqramlar kimi işləyəcək.
bir şey etmək lazımdır
Nəhayət, taleyi platformaların əlindədir, çünki onlar bu kəşfiyyat protokollarının icrasına təkbaşına nəzarət edirlər. Bu mağazalara töhfə verən tərtibatçılar olaraq, biz öz üzərimizə düşəni etməliyik ki, narahatlıqlarımızı dilə gətirək və dəyişikliyə təkan verməliyik. Gəlin davam edək və ümid edirik ki, ehtiyacımız olan dəyişiklikləri görəcəyik.İndiki vəziyyət davam edərsə, proqramların ümumi keyfiyyətinin eyni qalacağını və tərtibatçıların güc qanunları daha az əyri olan digər platformalara keçməsini gözləyin.